Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok Renami 2 s.r.o. – Hraničná 1728/18, 821 05, Adresa prevádzky na uplatňovanie reklamácií: centrála Renami 2 s.r.o. ulica Svornosti 43, 821 06 Bratislava, mobilný kontakt +421 907 787 808, marek.murko@renami.sk
Reklamačný poriadok je platný a záväzný pre všetkých maklérov Renami 2 s.r.o.
Reklamačný postup:
- Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku na služby poskytované ktorýmkoľvek z maklérov pracujúcich pod značkou Renami 2 s.r.o. podať reklamáciu a to písomnou formou na hore uvedenú adresu centrály Renami 2 s.r.o.. Reklamáciu je možné podať aj písomne emailom na marek.murko@renami.sk doručenie reklamácie však musí byť z danej adresy aj písomne potvrdené ako prijaté.
- Centrála Renami 2 má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať do reklamačnej knihy
- Reklamačný protokol je voľne stiahnuteľný na web stránke www.renami.sk. V prípade, že si klient reklamačný formulár nedokáže vytlačiť, môže podať reklamáciu podobnou písomnou formou, avšak reklamácia musí obsahovať všetky požadované body protokolu a to najmä:
- Renami 2 preveria situáciu a vybavia reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, avšak najneskôr do 14 kalendárnych dní. V prípade dodatočných otázok bude Renami 2 kontaktovať spotrebiteľa za účelom zistenia presných detailov dôvodov reklamácie.
- Odpoveď spotrebiteľovi bude poslaná písomnou formou na emailovú adresu určenú spotrebiteľom či už mailovo alebo písomne listom na adresu spotrebiteľa.
- V prípade uznania chyby zo strany Renami 2, bude spotrebiteľ písomne informovaný a Renami 2 zašlú spotrebiteľovi návrh riešenia konkrétnej situácie. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za služby sprostredkované Renami 2 s.r.o.
- Všetky podklady, osobné údaje a podobne doručené centrále Renami 2 podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
- Reklamačný poriadok je záväzný pre každého z Renami 2 s.r.o. a nadobúda platnosť 19.05.2020.